خانه / کارآفرینی / سه عادت روزانه افراد خیلی موفق

سه عادت روزانه افراد خیلی موفق

 

 

  •  برنده ها زودتر از بقیه از خواب بیدار میشوند

success-people1

 

امروزه روند کسب و کارها به سمت برنامه ریزی منعطف پیش میرود. واقعیت این است که زمانیکه شما در رختخوابتان در خواب هستیدکس دیگری در بیرون در حال فعالیت است.

در حقیقت بیشتر مدیران اجرایی کسب و کارها تا ساعت ۹ صبح در خواب بسر نمی برند و قبل از شروع ساعت کاری و خیلی زود از خواب بیدار میشوند و به روز کاریشان حمله ور میشوند.

مدیران اجرایی اغلب در مصاحبه هایشان اشاره میکنند که به صورت روتین روزانه ساعت ۵ تا ۶ صبح بیدار میشوند و با استفاده از فرصت ۲ تا ۳ ساعتی که تا آغاز ساعت کار روزانه شان دارند امورات روز جاری خود را آماده می کنند.

 

هدف گذاری روزانه

 

 

 

success-people1daily-aim

 

هدف گذاری روزانه بر روی مهمترین اموری که بیشترین نتیجه و دستاورد را به منظور تحقق رویاهایتان در بر دارد یکی از عادات افراد بسیار موفق است.

شما باید هر شب و یا در ساعات اولیه صبح برای روز کاری آینده هدف گذاری کنید و بدانید که در روز کاری آینده چه بدست خواهید آورد.

 

 

 تمرکز تمرکز تمرکز

 

success-peoplemagnifi

 

 

 اگر شما صبح خیلی زود برخیزید و برای روز کاری پیش رویتان هم هدف گذاری کنید ولی اگر تمرکز نداشته باشید موفق نخواهید شد.

افراد موفق همیشه آنچه را که در همین لحظه با اهمیت است تشخیص می دهند  و بر روی آن متمرکز میشوند و هیچ گاه اجازه نمی دهند چیزهای بی اهمیت تمرکز آنها را از بین ببرد. آنها توانایی دارند متمرکز بمانند وقتی که سایر افراد غیر متمرکز هستند و این کار آسانی نیست مخصوصا” در رده های بالای سازمانی چرا که هر فردی در سازمان خواهان بخشی از توجه شماست.

 

اگر شما بخواهید که یک فرد موفقی باشید باید نظم درونی خودتان را توسعه دهیدتا اجازه ندهید که هر چیزی تمرکز شما را بگیرد.

 

وجود یک رتبه بندی در زندگی و کسب و کار و پایداری عادات تکراری شما را بسوی یک عملکرد موثر بعنوان کلید برنده شدن نتایج(امور مهم) رهنمون میکند .

 

ترجمه: گروه پنجره کارآفرینی

منبع: http://www.success.com/

درباره karimi@entreprewin

دیدگاهتان را ثبت کنید

bigtheme
x

شاید بپسندید

نوآوری مبتنی بر بوم نانگاشته خیال

    کپی سازی از یک اثر موجود ، همیشه بمراتب آسانتر از خلق چیزی ...